Bij ons geen “ondergeschoven kindje”.
Wij zijn er ons terdege van bewust, dat dit wellicht wel het belangrijkste onderwerp is van deze gehele website, eerst zelf door schade en schande wijs geworden, projecteren wij nu al onze opgedane kennis aan onze bestaande en toekomstige cliënten.
Sterker nog, we verkopen géén machines zónder training, training is essentieel om uw voornemen, een eigen borduurbedrijf te beginnen te doen slagen, trainen beperkt zich niet alleen tot de functies van de machine, maar ook alle In’s en Out’s waar u als startend borduurbedrijf tegen aan loopt,( zie starterspakket) zo zorgen we dat u op de hoogte bent van alle zaken die uw onderneming mogelijkerwijs succes kunnen brengen en op voorsprong kunnen brengen, u kunt ons dan ook altijd bellen met vragen met betrekking tot uw machine maar óók met alle gerelateerde vragen die verband houden met uw bedrijf zoals toeleveranciers, borduurprijzen, prijzen voor productie borduren etc. etc.
Dat we hier serieus mee omgaan blijkt uit de volgende feiten:
- |
Voor u vertaalde Hollandse gebruiksaanwijzing, op een prettige en begrijpelijke manier geschreven stelt u in staat elke vraag eenvoudig terug te zoeken in het handboek. voor zover bekend zijn wij de enigen die de moeite hebben genomen om een volledige handleiding te vertalen. (Bekijk pagina 1 t/m 4 van de Nederlandse handleiding) |
- |
De machinetraining bestaat uit diverse delen, standaard geven wij 2 dagen instructie bij elke aankoop van een nieuwe óf gebruikte machine. Op de eerste dag brengen wij u op de hoogte van de belangrijkste basisfuncties van de machine, waardoor u voorlopig voldoende heeft om mee op te starten, de tweede dag wordt vaak direct 30 dagen daarna gepland en omvat uitleg van bijv. het capframe, materiaalkennis, inspantechnieken etc. de training geschiedt op uw locatie in uw eigen omgeving, mocht blijken dat de twee dagen niet voldoende zijn, dan nodigen wij u graag uit voor additionele training in ons bedrijf te Sliedrecht ,zodat u met vertrouwen met uw machine kunt omgaan, de extra benodigde training nemen wij voor onze rekening, onze beste reclame is immers uw succes en uw vertrouwen in onze apparatuur. |
- |
Onze mensen werken zélf met dezelfde apparatuur als u, in 99 % van de gevallen kunnen wij uw vragen telefonisch afhandelen, u kunt onze monteur of instructrice tijdens kantoor uren, en bij calamiteiten buiten kantooruren bereiken, en kunnen u dan veelal binnen 24 uur aan de gang helpen. |
- |
Ons vertrouwen blijkt ook uit de onderdeelgarantie die we op de duurste machineonderdelen, namelijk de elektronische componenten, zonder voorwaarden, anders als schade door eigen toedoen, garanderen voor een periode van 3 jaar.
|